پسرے هَم آغوش باَ تَنهآیے

پسرے هَم آغوش باَ تَنهآیے

 

 

چــــه مــــرگــــمه

 

 
عزیزم دلخوری هام زیاد شده انگاری فصل خزون برگمه
 
می خوام سفره دلمو وا کن به خدا اینبار می گم چه مرگمه
 
اگه هی بیخودی دعوا می کنم خوب می خوام بهم محبت بکنی
 
به خدا بعضی روزا فکر می کنم که داری من و تحمل می کنی
 
جلوی غزیبه ها خیلی بده دستت و از توی دستام می کشی
 
خودم و گاهی به مردن می زنم تا شاید منت من رو بکشی
 
ارزومه یه دفعه جایی می ری بپرسی میشه برم یا که نرم
 
مطمئن باش که بهت می گم برو اما زود برگردی دردت به سرم
 
وقتی می بینم باهام غریبه ای فکر رفتن هی میفته تو سرم
 
اما چون طاقت رفتن ندارم می زنم به بی خیالی می گذرم
 
بی محلیات داره زجرم می ده دیگه از این وضعیت خسته شدم
 
چرا هی دروغ می گم نمی دونم انگاری زیادی پا بسته شدم
 
وقتی بی خودی می گم مریض شدم دوست دارم یه کمی دلواپس بشی
 
به خدا چیز زیادی نمی خوام چی میشه اگه یه کم عوض بشی
 
وقتی که سراغ تو نمی گیرم چی میشه یه بار سراغم بگیری
 
واسه این که بهت محبت بکنم دور از جونت تو هم یک بار بمیری




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,

|
 

نویسندگان

Hossein

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرے هَم آغوش باَ تَنهآیے و آدرس hossein.e.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

پادشه خوبان

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 8765
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی